Een jaar lang is hij verstopt geweest achter bouwsteigers en steigernetten, maar sinds de feestelijke heropening is de Poldertoren weer het trotse middelpunt van de Noordoostpolder. Bezoekers hebben de toren tijdens het openingsweekend aan de binnenkant kunnen zien, en ze hebben vanaf het uitkijkplatform als vanouds kunnen genieten van het uitzicht over de Emmeloord en de polder. Maar wat is er nou eigenlijk allemaal gebeurd aan de toren? En hoe zijn die restauratiewerkzaamheden uitgevoerd?
Klik hier voor meer informatie, en het verkrijgen van een gratis kaartje

0 reacties